Kariera w Expedite

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska

 

Asystentka/Asystent Zarządu

Region: Warszawa Wilanów

 

Opis stanowiska: 

  • Organizacja i prowadzenie biura oraz wspieranie organizacyjno-administracyjne Zarządu Spółki
  • Koordynacja spotkań Zarządu, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach
  • Kompleksowa organizacja podróży Zarządu oraz rozliczanie delegacji
  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w spółce
  • Prowadzenie rejestru faktur, umów i innych dokumentów oraz ich archiwizacja
  • Tworzenie pism, raportów i prezentacji zleconych przez Zarząd
  • Prowadzenie recepcji, obsługa połączeń przychodzących, organizacja spotkań firmowych
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą firmy
  • Zarządzanie i bieżąca współpraca z firmą kurierską oraz innymi dostawcami usług (telefonia komórkowa, ochrona, sprzątanie, zamówienia, serwisy itp)
  • Dbanie o funkcjonowanie i zaopatrzenie biura oraz innych działów firmy
  • Dbałość o wizualną stronę i pozytywny wizerunek sekretariatu, biur Zarządu oraz sal konferencyjnych oraz aktywne ulepszanie miejsca pracy
  • Kontakt oraz obsługa gości odwiedzających firmę

Wymagania: 

  • Min. półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej;
  • Wysoka poziom kultury osobistej;
  • Operatywność, samodzielność; dyspozycyjność;
  • Czynne prawo jazdy kat. B;
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego;

Oferujemy:

  • Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Premie finansowe uzależnione od zaangażowania
  • Szkolenia
  • Rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Aplikacje nie spełniające powyższych wymagań nie będą rozpatrywane.

CV zawierające klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”

proszę przesłać na adres: biuro.spolki@interia.com


Starszy Specjalista ds. personalnych

Region: Warszawa

 

Opis stanowiska:

  • Administracja dokumentacją personalną (prowadzenie akt osobowych)
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników (m.in. umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa pracy, aneksy)
  • Monitorowanie badań lekarskich i szkoleń m.in. BHP
  • Naliczanie List Płac Pracowników i Zleceniobiorców
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
  • Ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich pracowników
  • Sporządzanie Deklaracji Rozliczeniowej ZUS, US i PFRON
  • Prowadzenie Ewidencji czasu pracy i wykonywania zlecenia
  • Sporządzanie raportów i zestawień wg potrzeb przełożonych

Wymagania:

  • Doświadczenie (min. 2 lata) w pracy na samodzielnym stanowisku – warunek konieczny
  • Praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość programu Comarch OPTIMA i Płatnik
  • Sumienność, dokładność i terminowość
  • Odpowiedzialność i samodzielność

Oferujemy:

  • interesującą pracę oraz ambitne wyzwania w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej;
  • bezkonkurencyjne rozwiązania będące Know-how firmy;
  • szkolenia i wsparcie merytoryczne;
  • samochód służbowy, telefon oraz laptop;
  • umowę o pracę lub umowę o współpracy;

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Aplikacje nie spełniające powyższych wymagań nie będą rozpatrywane.

CV zawierające klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”

proszę przesłać na adres: biuro.spolki@interia.com


Key Account Manager

Region: Gdańsk, Wrocław, Kraków, Warszawa, Poznań, Katowice

 

Opis stanowiska:

  • bezpośrednie, samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych;
  • przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych;
  • nadzór nad wdrożeniem projektów u Klientów;
  • utrzymanie i rozwój relacji z Klientami;
  • pozyskiwanie współpracowników oraz firm partnerskich, budowa długotrwałych relacji biznesowych;

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży usług dla biznesu (leasingu pracowniczego, usług księgowych lub prawnych, outsourcingowych itp.)
  • ogólną wiedzę z zakresu obowiązujących przepisów oraz regulacji prawnych
  • mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego;

Oferujemy:

  • interesującą pracę oraz ambitne wyzwania w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej;
  • bezkonkurencyjne rozwiązania będące Know-how firmy;
  • szkolenia i wsparcie merytoryczne;
  • wynagrodzenie stałe i wysokie premie;
  • samochód służbowy, telefon oraz laptop;
  • umowę o pracę lub umowę o współpracy;

Osoby zainteresowany prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@expedite-group.pl


 

Specjalista ds. ochrony danych osobowych - Administrator bezpieczeństwa informacji

Region: Warszawa

 

Opis stanowiska:

  • pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) w spółkach z grupy/u zewnętrznych klientów Spółki;
  • zgłaszanie i aktualizacja zbiorów danych w GIODO;
  • tworzenie procedur bezpieczeństwa;
  • wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji;
  • zapewnienie przestrzegania w Spółkach, przepisów o ochronie danych osobowych;
  • sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań wymaganych przepisami prawa;
  • opracowanie i aktualizowanie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych;
  • przeprowadzanie audytów;
  • przeprowadzanie szkoleń z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych dla osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;

Od kandydatów oczekujemy:

  • ukończone szkolenie z zakresu Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz/lub studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych;
  • minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa informacji oraz pełnienia funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie Ochrony danych osobowych;
  • samodzielność w działaniu;
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • interesującą pracę oraz ambitne wyzwania w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej;
  • bezkonkurencyjne rozwiązania będące Know-how firmy;
  • szkolenia i wsparcie merytoryczne;
  • służbowy telefon laptop;
  • umowę o pracę lub umowę o współpracy;

Osoby zainteresowany prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@expedite-group.pl 


Pracownik Call-Centre

Region: Warszawa

 

Opis stanowiska:

  • efektywne wspieranie działu sprzedaży;
  • pozyskiwanie nowych klientów;
  • tworzenie ofert w odpowiedzi na potrzeby klientów;
  • budowanie bazy potencjalnych klientów;
  • umawianie spotkań handlowych;
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,

Wymagania:

  • miły głos i dobra dykcja;
  • umiejętności negocjacyjne;
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • chęć uczenia się i zdobywania nowych umiejętności;

Oferujemy:

  • interesującą pracę i ambitne wyzwania w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej;
  • szkolenia i wsparcie merytoryczne;
  • wynagrodzenie stałe (dodatkowo: premie, bonusy);
  • umowa o pracę;

Osoby zainteresowany prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@expedite-group.pl