Bartosz Nafalski rozpoczął swoją karierę zawodową będąc jeszcze na studiach, kiedy wraz z kolegami założył biuro maklerskie. Był jego dyrektorem i wprowadził wtedy pierwszą firmę na giełdę. Szkolił również graczy giełdowych. W latach 2011-2013 zarządzał rozwojem takich marek, jak: Łowicz, Fortuna, Tarczyn, Dr Witt, Kotlin, Garden.

W laach 2003-2006 budował dystrybucje soków i napojów Frugo m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii i USA. 

Bartosz Nafalski pracował przy realizacji strategii marketingowej dla wielu znanych firm takich, jak: MK Cafe, Foodcare i Maspex. Realizował takie projekty, jak: dwukrotne wprowadzanie napoju FRUGO na rynek polski i wprowadzenie American Bull dla Pepsi Cola w Europie Środkowej, odpowiadał za strategię, produkcję i sprzedaż tych produktów.

2000-2003 zarządzał produkcją i dystrybucją napojów energetycznych dla Pepsi Cola w Polsce, Austrii, Czechach i na Węgrzech.

Bartosz Nafalski doradza przedsiębiorcom z Ukrainy jak rozwinąć biznes w Polsce. Zajmuje się rozwojem strategicznym przedsiębiorstw i koordynuje poszczególne projekty w ramach działania grupy.

Bartosz Nafalski porozumiewa się w języku polskim, języku rosyjskim i angielskim.